zbd Evet kızlar soru başlıkta. 15 günlük gebelik evde yapılan gebelik testinde çıkar mı? Başına gelen evet çıktı veya hayır çıkmadı diyen var mı?
zbd ikibabybirmom 15. Gün 3 test yaptım negatif çıktı. Ama hala emin olamıyorum. Aslında doğum kontrol hapı da kullanıyorum
Elifnuronuk Çıkar benim ikinci çizgi silikti kesinleştirmek için kan tahlili verdim sonucu doktora götürdüğümde daha çok yeni en fazla 1 haftalık demişti :)
zbd Elifnuronuk tam 3 tane test yaptım negatif çıktı 😁 ayrıca korunuyoruz da ama karın ağrım var şüphe duydum.
Elifnuronuk zbd Allah gönlünüze göre versin inşallah 😇 korunuyorsanız bence bir şey yoktur biraz daha bekleyip tekrar dönersiniz ya da direk kan verin kanda belli olur kafanızda rahat olur
zbd Denizfdn Benim yaptıklarımın hiç birinde silik çizgi bile.yoktu özellikle dikkat ettim. Ama yine de bilemiyorum. Zaten 2 haftalık gebelikte belirti olmaz sanırım psikolojik.
Denizfdn zbd Belirtilerin 2 haftada çıkmıştı bekledim test yaptım pozitifti çok oguruyodum çok zayıflamış tüm gogusum çok agriyodu
zbd Denizfdn benim o tarz belirtim yok sadece karın ağrım var ama doğumdan sonra bağırsak hareketlerim bir türlü düzelmedi. Göğüs ağrısı olsa da pek anlayamam hali hazırda hala kızım emiyor.
zbd Sevvaldal Evet evet ilişkiden sonra ki 15. Gün. Zaten korunuyoruz düşük bir ihtimal ama doğum kontrol hapı kullanırken antibiyotikte kullanmıştım etkisini azaltıyor yazıyordu prospektüsünde ondan arada kaldım
Utkucan zbd geç döllenme falan olabilir birde ilişki üzerinden 15 gün sonrası daha erken siz yine şüpheniz varsa bir hafta sonra kan verin
zbd Utkucan şüpheden ziyade antibiyotik kullandım antibiyotik doğum kontrol haplarının etkisini azaltırmış. Bunu öğrendim o yüzden benim şüphem.