Üç hafta falan önce benim kızım da öyleydi. Her şeyi yaptım alternatif olarak. Ama içim rahat etmedi. Öksürüğü de geçmemişti zaten. Bronşit başlangıcı olmuş meğer. Hastanede hava verdiler. Antibiyotik,şurup ve burun damlasıyla 10 günde tamamen iyileşti şükür. Böyle durumlarda ben doktora götürülmesi taraftarıyım. Doktorun verdiği ilaçların yanında alternatif şeyleri de yapabilirsiniz tabi iyileşme sürecini hızlandırmak için.