Mutlaka doktora götürün cocuklar balgamı cıkaramıyorlar bu da öksürüğe sebep oluyor. Biz ihmal ettik geç götürdük ciğerine inmiş evde hava verdik ilaç kullandık düzeldi. Burnunu hep temiz tutun. Üşütmekten olmuyor, nezle ve grip olan biriyle temas etmiştir. Kalabalık iyi değil bu mevsimde.