Barannm_ kayınvalidelerin söyleyiş tarzı ( yani benimkinin diyim ) bana öyle yanlış geliyor ki
Emir kipi veya benim düşüncemin önemi yok gibi bu yüzden dedikleri şeylere baştan ön yargı yapıyoruz
misal geçen 40 ı olacak çocuğu yumurta kabuğu ile yıkayacağız 40 kere su dökcez bilmem ne şu uslup beni sinir ediyo sen mi karar veriyorsun ben istemiyorum 40 falan böyle şeyler uydurma geliyor kendi bebeğim her şeye karışmasa keşke 😒 ben karar vermek istiyorum
neyse ama bir hafta saç kesmek sünnet
hurma da sünnet tahnik deniyor bildiğim kadarıyla çok faydası var en azından sizinki mantıklı şeyler söylemiş ama nasıl söyledi o önemli anlatmak istediğim burda bu kesmek zorunda değilsiniz ona niyet versin madem tahmini bi miktar biz öyle yaptık hurma da hastaneden gelince ben damağına sürdüm biraz şifa olsun inşallah 🍂