Deletedmom6262 Bebeğim 3 aylık sma mama veriyorum gece en az 3 kere mama yapıyorum niye bu kadar açıkiyor anlamiyorum sizinde bebeğiniz böylemi yada tok tutan mama öneriniz varsa yazabilir misiniz sma iyi geceler kullanan varmı
yuhumgeliy Deletedmom6262 3aylık bebeğin 3 kere kalkması çok normal geldi bana. Daha çok küçük acıktıysa annesini diğer uyanır
stnnfbbdbdv Şuan içiriyorum 4 aylık benimkide her gece yapıyorum artık mideleri büyüdükleri için acıkmaları normal bende sma mama veriyorum