Caglaengin benim de hamileyken çok erken gelmeye başladı , siktirmadan da akardı kendi kendine ama o zaman şeffaf su gibiydi 😅 10 saatlik normal doğum anım oldu ve o zaman daha da çok akmaya başladı çeşmeden damlar gibi sonra sezaryan olmak zorunda kaldım kordon kisaligindan ve çok şükür hemen geldi sütüm 🤲 Şuan 1 ay 7 günlügüz göğüs pedi takmak zorunda kalıyorum ansızın süt inip bütün kiyafetimi batırıyor ya da emzirirken diğer gogusumden akıyor , çok şükür sut olsun da akmasına gene bı şekilde çözüm bulunuyor