Emzirme döneminde kilo veren ve bebeğiniz emdikten sonra dokununca göğüsünde süt kanalını hisseden oldu mu? Yani şöyle anlatayım emdikten sonra göğüsümü toparlayacağım diye tuttum yaninda küçük yuvarlak bir şey hissettim, hemen diğer göğüsüme dokundum onda da vardı ama biraz daha dolu olduğu için onda hemen hissedemedim ama vardı. Da bir panik olmadım değil ilk defa başıma geliyor çünkü. Şimdi tekrar denedim öyle birşey hissetmedim dokununca. 🥴 Sizce ne olabilir?