Haftaya kayınvalidemlere gideceğim kedimiz var bi tane normalde bizim kedimizdi ama geçici bi süreliğine bakmaları için onlara bıraktık sonra çocuğumuz oldu ve bebeğimin besin alerjisi var daha yeni koyuldu teşhis burnu sürekli tıkanık vs acaba oraya gidince bebeğim daha kötü olur mu diye düşünmekten alamıyorum kendimi. Çocuğum alerjiden kaynaklı ağrıdan günlerce uyuyamıyor napacağımı şaşırdım bir bilen varsa yardımcı olursa sevinirim bu arada net olarak neye alerjisi olduğunu henüz çözemedik