Prensesannesi411 Kızlar kızım 14. Ayına giricek mamayı günde 1 kere bazen 2 kere veriyorum. Tamamen bırakmayı düşünüyorum sizler kaçıncı ayında bıraktınız
Berenkooommmm Prensesannesi411 13 aylık olunca bıraktım onun yerine bisküvili süt veriyorum bazen içiyor bazen içmiyor onuda
Pamukkiz Prensesannesi411 150-180 değişiyor. Yani gece 1 kez kalkan bi bebekti zaten yine değişen bi şey olmadı 1 kez kalkıyor acıkınca doyduğunu düşünüyorum
esiladerininannesi 2 yaşına girdik mamayı doktor kesebilirsin dedi ve kestik günde 3 kere 180 cc bebe büsküvili süt içiyor