Havvakck bence hiç ses etmeyin şükür deyin uyuyun 5aylk bebek acıkınca uyanır zaten 3gündr 5.5aylk oğlum ateş kusma hastanelerde gece sabah ettik az önce yine kustu 8 yaşında kızım 1haftadr ateş yeni iyileşti ben bağışıklık sistemi zayıfladı gözlerim akıyor nezle yorgunluktan şükür diyip uyuyun 😔