Arkadaşlar günaydın, bebegim 5 ay 26 günlük, 36 gunlukken inek sütü protein allerjisi nedeniyle diyete girdim 3 bucuk ay sonunda testler (deri ve kan) negatif çıkınca diyet açtım ve sonuç olumlu oldu. Şu an allerjimiz yok çok şükür. Yalnız şöyle bir sorun var bebegim anne sütü ve mama aliyor. (Hiç emmedigi için sagarak besliyorum) normal mamaya geçtim fakat kabul etmiyor :( alerji mamasina (nestle alfamino) alıştığı için onu içiyor ve tabiki anne sütünü (seve seve) Benim sütüm malesef yetersiz kalıyor. Ne yapmam lazim ? Normal mamaya nasil alışır ? Alınmazsa bu şekilde devam etsek ne olur ? Tabi ki dr.umuza soracağım ama tecrübesi olan paylaşırsa memmun olurum. Bu arada kusmasi olduğu için ar mama da aldık onu da içmiyor.