Brutal-Betty 4 aylık olucak aynı durumdaydık, başta burun tıkanıklıyla başladı ne yapsam acılmadı, gece gündüz kac defa temizlediğimi Allah bilir sonra iki gün sonra oksurmeye başladı,3 defa doktora götürdüm doktor hep normal, normal dedi çocuk daha kotu oldu en son işte şürüp verdiler ve burnuna da damla, şimdi çok şükür daha iyi. Bence bir doktora gösterin daha kötü olmasın. Ama burun tıkanıklığı tez geçmiyor, geceleri cok zorlanıyordu bebeğim