Ahmetarasmom Kızlar iki gündür ağlıyorum çok zamansız plansız bol şok içeren bi andayım kazanın kurbanı olduk hiç hazır olmadığım 2. Anneliğe doğru gidiyorum korkularım var ne olur teselli verin ya 😔😏
Hcrdnc Ahmetarasmom bence korkmaniza hic gerek yok. Nasibiyle gelsin inşallah bebisiniz. Ayrıca 16 aylık olmuş ilk bebeğiniz bence aralarında fazla yaş olmaması bir büyüyecek olmaları çok güzel. Burda bazen okuduğum kadarıyla 3 4 aylık bebeği varken hamile kalanlar var. Onlar ne yapsın o zaman. Korkuyu bir kenara bırakıp hamileliğin heyecanını yaşayın derim
Nesrincente Ahmetarasmom ben napıyım benımkıde 11 aylık daha ve 2ye hamıleyim hayat enerjim bitmiş gibi hissediyorum
bjkbb Ahmetarasmom şuan yeni olduğu için şoktasiniz tedirginsiz bende bebeğim 6 7 aylık falandi ikinciye hamile kaldığımda sizin gbi çok ağladım ama zamanla benimsedim alıştım. İkisi arasnda 16 ay var zaman öyle geçiyo ki nasıl buyuduklerini anlamıyorsunuz bile. İlk aşamada biraz yorucu olabilir belki ama düzene oturttukca rahat ediceksiniz. Gözünüzde büyüyüp hamileliği zehir etmeyin kendinize tadını cikarttn ilk bebeğiniz kardeş sevgisiyle büyüyecek iyiki olmuş diceksiniz ilerde
aaayazgc 13 aylık ve 2. Ye hamile olduğumu öğrendim ve bebeğim çok zor bı bebek uykusu hiç yok napicam bende bilmiyorum
Prensescim Allah yarrrrr ve yardımcın olsun bacım kınamıyoruz hepimizin korkusu bu hala sprial taktıramadım :(
GzmEyll Biri 18 diğeri 4 aylık iki kızım var bence çokta üzülmeyin büyüyorlar bir şekilde bende ilk hamile olduğumu öğrendiğimde çok ağladım ama doğdu bak 4 aylık bile oldu Rabbim sağlık versin gerisi hallolur Allah yardım ediyor merak etmeyin