Pertingeniniz merhaba , calpol ve dolven gibi şurupların açıldıktan sonra 1 ay içinde tüketilmesi gerekiyormuş , süre arttıkça etkisi azaldığından ates düşürmüyormuş , böyle demişti benim doktorum , yeniden şurup alır denerseniz belki düşürür , fikir olsun insallah geçer ateşi bebeğinizin 🙏🏼