Benim oğlumda 16 aylık doğduğundan beri uykuları problemdiydi halada öyle. Uykuya çok zor dalan bi bebek. Bugün mesela gece 12:30 uyudu iki saat sonra kalktı sütünü içti saat yedi oldu hala uyumadı . O uyuduğu iki saat ona yetiyor ama huysuz oluyor uykusu oluyor ama uyumuyor . Üç doktora gittim ikisi uyumasın boşver dedi. Ama çok yıprandım eşimle kavga eder olduk. Beş saatte sallasam uyumuyor her yolu deniyorum koynuma alıyorum yok çok hareketli zaten asla durmuyor . Beşiğe bıraksam istediği kadar dursun uyumuyor ağlıyor . Gündüz bir kere zor uyutuyorum ondada iş yapmak için bulaşık çamaşır vs çünkü çok hareketli hep koltuk tepelerinde bir saniye gözümden ayıramıyorum . Gündüz bazen bir saat yatıyor bazen 15 dk . Allah hepimize güç kuvvet versin anne olmak çok zor böyle böyle büyüyecekler.