pelin_33 En son 5 ay 11 günlükken götürmüştüm 8.200 demişti doktorum 6ay 4 günlüğüz şuan bilmiyorum canım
Tugbadeniz1 Bizmki biraz zayıf sanırım 😊 mama kullanıyoruz aptamil hiç kilo yapmadı anca bir boy gittik biz ek gıdaya başladım 15 gündür bakalım bundan sonraki surece
HazanYeli25 Tugbadeniz1 canım bnce bu kilo meselesini sormak seni uzmekten başka birşey değil niye kiyasliyorsun aynı bnim kizim da altı aylık yedi buçuk kilo ama çok sağlıklı hareketli boyuda uzun ne gerek var kilo ya sınırın altına düşmesin yeter hiç üzülmüyorum her çocuğun yapısı başka genetik denen de birşey var bnm kızım eşimin ailesine çekmiş minyon ama çok şükür aşırı tatlı hareketli başkasının çocuğu dört alyik sekiz kiloymus bilmem neymiş Rabbim hepsini ailesine bağışlasın doktor dedi gayet iyi yeterli kilo vermesin sağlıklı beslensin bağışıklığın kuvvetli olması kilodan daha önemli obez olma riski de az oluyor ne güzel işte 👍😊
Tugbadeniz1 HazanYeli25 asla kıyaslama degil ortalamayı merak ettim sagliklikli olsun yeter çok kilolu bor bir bebek istemem