Eymenim11 Kizlar sterimar burun damlasını kullanan var mı?Iyi diyorlar fiyati biraz pahali ama onemli degil bebeğim iyi olsunda .yada başka daha iyi burun damlası öneriniz var mi
zarifhanim Eymenim11 Sterimar, Fizyo ve Rhinfant çok tavsiye edildi. Bende sterimar almayı düşünüyorum, kuzenim mutlaka her evde olması lazım, kullandığımda oğlumun burun akıntısı aynı gün geçiyordu dediği için.
Nurgokcee Eymenim11 imkanınız varsa alın hatta pahalanmadan 2 3 tane alın yaklaşık 6 ay önce aldım neredeyse 2 güne bir kullanıyorum yeni bitmek üzere ve özellikle alerjik bebeklere çok güzel bişey serum fizyolojik etkili olmuyor çünkü sadece burnu nemlendiriyor ama sterimar püskürtmeli olduğu için direk ne var ne yok akıtıyor. Birde şırınga yöntemi var onu da deneyebilirsin.
PurpleTail Eymenim11 ben kullanıyorum sarı burun temizliği için olanını gayet memnunum. Bi de tıkalı burun için var ( turuncu balıklı) onu denemedim kullandığım yeterli geldi.
Kayra_Hatice Bircicekkiz okuliptus yağı kullanıyorum bebeğim doğduğundan beri .bizde nezle falan olduğumuzda kullanıyoruz kışın evde peteklerden dolayı kuruyan havadan dolayıda evde sıcak suyun içine damlatıp altına mum yakıyorum salonda buharını dağıtıyorum rahatlatıyor.
Hcrdnc Eymenim11 ablam oğlu için fizyo marka sprey kullanıyordu bi kere kızım için denedik baya işe yaradı. Bugun aynısını almak için eczaneye gittim yoktu o yüzden rhinfart burun spreyi verdi. Bakalim henüz denemedim. Deneyeceğim. Ama fizyo da baya iyi.
elfeyllzdmr Eymenim11 yeni atlattık canım sınomarın kullandık bu süreçte. Çok memnun kaldım. Hala da kullanıyorum hastalığı geçti burun akıntısı devam ediyor. Sıktıktan sonra aspiratör ile aspire ediyorum. Çok rahatlıyor