Elifismail Oglum 28 aylık soguk alginligi geciriyor balgamli oksurukle birlikte midesi bulanıyo kuscak rahatlicak ama kusamıyor saat 2 bucuktan beri agliyo sizce ne yapabilirm
Safiye_berat Elifismail rabbim şifa versin bence bir an önce hastaneye götürün bebeklerde bir salgın varmış bu aralar benim oğlumda öğlenden beri sürekli uykusunda ağlıyor uykusu var uyuyamıyor ateşi de çok bende ne yapsam bilemedim ki ara ara öksürük de var
Nurgokcee Elifismail hastaneye götürün malesef antibiyotik olmadan geçmiyor.. Salgın var biz de yakalandık. Ventolin öksürek şurubu verdi birde antibiyotik ama ventolin şurup çok az stoğu olduğu için bulamadık çok iyi bi öksürek şurubu doktorunuza danışarak isteyebilirsiniz