purplemelon “Bir Müslüman’a herhangi bir musibet, bir sıkıntı, bir keder, bir üzüntü, bir eziyet, bir gam dokunursa, hatta kendisine bir diken bile batarsa, mutlaka Allah bunları onun günahlarına kefaret yapar.” (Buharî, Marda,1; Müslim, Bir, 52)
Zaten acı çekiyorum günah işleyeyim demek çok kötü bir düşünce olur bunu kastetmek istemiyorum. Ama niyeti iyi, gerçekten pişman ve acı çeken bir kimseyi Allahın affedeceği, hastalığının gözyaşının günahına keffaret olacağı düşüncesi çok güzel bir inanç. Allah’a güvenin, inşaAllah kabir azabı çekmez bahsettiğiniz kişi.. 🌿