Merhaba anneler 🌸 sezaryen doğum yapalı 40 gün oldu bu gece itibari ile 41 gün. Kanamam 28 gün civarı sürdü, 38. Günde çok az kahve leke gelmeye başladı hala devam ediyor günde bir kaç damla şeklinde. Tam 40 diyince bitmesi mi gerekir yoksa normal midir bu