BuzluKahve Denizinannesi52 bim hep dandik şeyler getiriyor bence. O kalitedeki şeyler zaten trendyolda falan da aynı fiyat oluyor.
serebro Denizinannesi52 zamanında çok sey aldım çoğu da işimi gördü de artık büyüdü ve bim de sürekli kendini tekrar ediyor aynı şeyleri getiriyor o yüzden eskisi gibi heyecanlanmıyorum😁
Sarikuzumalp Denizinannesi52 Demekki napıyoruz 7 ocakta bime gitmiyoruz yani ben 😂 ne zaman gitsem oyuncak krizi yaşıyoruz 😁
Uykusuzhayat Denizinannesi52 ucuz diye alıyorum kıyefetin ağzı burnu kayıyor yıkamada oyuncak alıyorum hemen kırılıyor onlara verdiğim parayı kaliteli oyuncak alsam hala kullanır olurdum ayrıca narenciyesıkacağı bekliyordumgelcekmiş diye sevindim bimde 170 amazonda 110 😀😀
Denizinannesi52 BuzluKahve ben kızımın yürüme arkadaşını oyuncak kitap vs onları hep bimden aldım gayette memnunum sizi bilemem tabi
Lossehelin BuzluKahve valla gayet de olmuyor o fiyata trendyol bindiriyor afedersiniz. Bazı şeyler gerçekten bim de çok ucuza geliyor markası belli ürünleri çok uygun fiyata alabiliyoruz
BuzluKahve Denizinannesi52 ne görsem alıyorum ben 😅 çok oyuncak aldım, resmen çöp oldu. Markasızların plastiği kötü.
Denizinannesi52 BuzluKahve bende şuana kadar markasız almadım ama kıyafetleri kötü bimin bebek için gelenler
Denizinannesi52 serebro evet benimde çoğu aldıklarım fazlasıyla işimi gördü şimdi 2. Hamileyim hastane çıkışı baktım ama gelmiyor şansıma
Minigimm16 Denizinannesi52 zıbın vs geliyordu bı ara ben bikac ay önce aldım hello baby e bebekde falan da aynı markalar satiliyo 2 kat fiyatına boşuna israfa gerek yok gaytte güzel bı bakın birde a 101 e gelmiş bikac zaman önce ama satilmamis kalmış çevrenizde varsa değerlendirebiliriz☺️
Sarikuzumalp Denizinannesi52 çünkü evde aynısı olan oyuncaklar da olsa ağlıyor alıcam diye artık bimdekiler tanıyor bizi sen yine mi oyuncak aldırıyorsun annene diyorlar 😁
BuzluKahve Denizinannesi52 kıyafet hiç almadım ama bilindik markalar dışındaki tüm aldığım oyuncaklar çöp oldu. Artık almıyorum
BuzluKahve Lossehelin markası belli olmayan dandik ürünlerden bahsettim zaten. Plastikleri berbat, hemen dağılıyor zaten.
Danerys Ben atlet aldım. O kadar güzeldi ki hiç terletmiyor. Bebeğim için keşke daha fazla alsaymışım. Bimden aldığım hiç birşey beni üzmedi. Ya doğru ürünü alıyorum ya da şans
kufkedisi Denizinannesi52 zıbın bekliyodum ama gelmiyomuş o zaman internetten alıcam artık 😀 bir de güvenlik ürünlerini bekliyodum dolap kilidi, köşe koruyucu, çekmece kilidi falan onları alırım artık 🥰