Ailecek geçirdik. emziriyordum (8 aylıktı)ve bebeğimde 1 gün hafif ateşlendi hiçbir şekilde ilaç vermediler Almanyadayım zaten genel olarak ilaç vermiyorlar sadece ağrı kesici sadece ha eğer nefes almada zorluk varsa arıyorsun ambulans gelip hastaneye götürüyor ilaçları orda veriyorlar.Türkiye’de niye avuç avuç ilaç dağıtıyorlar anlamıyorum. Arkadaşım da covidli doğum yaptı onada aynı şekilde hiç ilaç verilmedi. Bence hafif geçiriyorsanız ilaç kullanmayın diyecem ama o sorumluluğada girmek zor.🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️