Kızlar merhaba 🤗 Oğlum tam 14 aylık,son on gündür bizi çileden çıkarıyor,çok ciddi uyku problemimiz var.Akşam 23:30 da uyurdu en geç,zaten geç bir saat ama ne yapsak o düzelmedi.Gündüzde iki uyku yapıyor.Fakat on gündür 2 ye kadar uyumadığı oluyor herşeyi denedik,dizimizde sallıyoruz daha doğrusu bende zaten asla uyumuyor hep babası uyutur,iki saatte sallasak uyumuyor uykuya geçmekte güçlük çekiyor dize yatırınca çığlık atıyor🤦🏻♀️karanlık ve sessiz odada da denedik,gündüz uykusunu azaltmayida denedik yok olmuyor.Ne olur bir akıl verin yoksa ben delirmek üzereyim artık