Selammm kızlar😍
minnak kızım hiç emmedi beni 15gün sağarak verdim sütümü daha sonra sütüm keaildi ve sadece formül mama içiyor 5 aylık olmamıza 4gün var sadece formül mama içtiği için ek gıdaya geçebiliriz sadece tadımla başlayacağız öğün falan yol yanlış anlaşılmasın üç gün kuralıyla ilerleyeceğim
önce sebze haşlanmış buharda vs tek tek karıştırmadan çatalla ezicem pütürlü olucak🥰 üçer gün vercem ilk kabak, bal kabağı, havuç, patates, avalado vs vericem kabızlık yaşamamak adına içine zeyrin yapı eklicem
daha sonra evde kendi yaptığım yoğurt aonra meyveler😍 ek gıdaya geçişte sizler neler yaptınız peki bebeğinize tadımlara başladığınızda kaç ml su verdiniz gün içerisinde