Merhaba hanımlar bugün hepatit B 2. Doz aşı vurulduk. 18.00 den beri sadece 10 dkka uyudu oda kucağımda yerine yatırınca uyandı hala uyumadı. Sürekli kucak istiyor. Gözleri cam gibi hiç uyuyacak havası da yok pilim bitti artık. Bu normal mi? Endişeleniyorum yahu.