Herkese merhaba, dün post açmıştım. Denk gelenler beni hatırlar. Kızım 6 aylık ve soğuk almış. Öksürük yok ama fena halde balgam ve burun tıkanıklığı yaşıyoruz. Hasteneye götürdüm ve doktor bir kaç ilaç ve buhar verdi. Ben antibiyotiği kızıma içirdikten yarım saat sonra yanakları kıpkırmızı oldu. Başta anlamadım. Kızım beyazdır, belki içerinin havası sıcaktır ondan yüzü kızarmış diye düşündüm. Daha sonra bu sabah aynı ilacı yine verdim ama aradan 4 saat sonra yine yüzü kızardı. Hatta şöyle diyeyim kurdeşen oldu yüzü. Ben kestiremedim yine. Sonra bi ilacın yan etkilerini okuyayım dedim. Ve orda ciddi yan etkilerini arasında vücut alerjisi ve kurdeşen dökme yazıyor. Çok korktum. Kızımın yüzü geceye doğru anca geçti. Klamer diye bir antibiyotik. İnternette bu ilaç için yan etkilerinden daha doğrusu ölümcül olabileceğini yazıyor ve hemen hasteneye gidilmesinden bahsediyor. Bunu okuduğumdan beri kendimde değilim. Birincisi Bu ilacı kullanan var mı ? İkincisi kızımı tekrar hastaneye götüreyim mi? Şuan o yan etki geçti ama içimde bir korku var ya bir şey olmuşsa diye. Beynim durdu düşünemiyorum. Ne yapmam lazım sizce? :(