Sarikuzumalp esrapoyrazege Çekinmedim hiç çünkü bebeğiniz acıktığı zaman insanın çekingenlik duygusu gidiyor tek derdiniz o doysun oluyor ☺️
esrapoyrazege Bebegimm1 içim rahatladı teşekkür ederim ☺️☺️🥰 Sarikuzumalp öyle de işte daha çok yeniyiz ben daha yaşayamadım o şeyi
Alpbeybi esrapoyrazege her yerde emzirme önlüğünü takıp emziriyorum. En çok gittiğim yer starbucks orda da emzirme odası yok genelde. Hatta bazen takmıyorum bile önlüğü çünkü açıyor bebe zaten 🤷🏻♀️Utanacak bişey göremiyorum ben
Tuanakusunannesi Emzirme örtüsüyle heryerde emzirdim tabiri caizse öküz gibi bakanlar utansın! Hiç çekinme heryerde emzir gitsin 👍
Ecrinnkk esrapoyrazege tek dersin bu olaun bacım kızım beni hiçç emmedi emaeydi heryerde emairirsim bebeğimin temel ihtiyacı bu ört önlüğünü üstünü emZir bol bol biz nasıl bebemizi biberonla nerde olursak olalım besliyoruz aynı şey 😍🥰
Almi21 esrapoyrazege amman dedim ben öyle utanırım heryerde göğsümü açamam annemden bile çekinirim valla doğuruncaya kadar bir dünya hemşire gördü doğurdum gene gördü bebeğim kuvozde kaldı yoğun bakımda emzirdim valla bütün şeyim yıkıldı emzirck yer yoksa arabada emzrym ona göre geziyoruz yada emzirme odasına giderim kafasına birşey örtülsün asla istemez
esrapoyrazege Almi21 valla işte bende kayınvalidemin yanında nasıl emziririm felan derken hastane odasında herkesin ortasında açılınca biraz kırıldı o şeyim ama bir tek dışarı mevzusu onuda halledicem Allahın izniyle 😁
Mom4565 esrapoyrazege doğumdan 7 gün sonra çıktım dışarı su an 6 aylık hala hergun çıkarım. Emzirme önlüğü kullanıyorum hiç de cekinmedim cekincek bı durum yok ki canim .
Laylaylaylaylom esrapoyrazege parkta ve defalarca uçakta emzirdim kimse de dönüp bakmadı tabi muslin ile örterek çekinmeyin
kuzey-21 esrapoyrazege battaniyeyle falan emziriyordum emzirme önlüğü almamıştım mecbur olunca emziriyoruz canım yapacak birşey yok :)
Cerenkasnic esrapoyrazege niye çekineceksin canım tak emzirme önlüğünü emzir bebeğini doyurmak dünyanın en doğal olayı sosyalleşmeden mahrum kalma ben önlüğü alıp heryere çıktım inan çok iyi geliyor sende bir nefes almış oluyorsun bunun için sakın mama verme sütün varsa emzir mis gibi
Ohaezgi esrapoyrazege çok seviyordum emzirmeyi dışarda da her yerde emzirdim çekinmeden utanmadan, anneyim ben. Kimsede farklı gözle bakmadı. Emzirme önlüğümü taktım gururla emzirdim kızımı, bundan daha doğal ne olabilir ki😇🙏🏼
3MelekAnnesi3 esrapoyrazege neden cekincem ki nasıl ki yemek yemek bir ihtiyaçsa bende bebegimin ihtiyacını gideriyorum sonucta o bebek doyacak ha biberon emmiş ha beni (meme) diyince akla cinsel obfe gibi bişey gelmemeli valla benim aklıma bekarken de evliyken de cocuk olunca da meme diyince aklıma cocukların emdigi hayvanları emdigi meme geliyor 😂😂😂diger türlüsünğ düşüneni bilmiyorum yani 😂