Merhaba anneler 8 ay 10 günlük ikizlerim var. Oglum emiyor kızıma sağarak veriyorum. Gunde 3 defa ek gida aliolar almazlarsa bağırıyorlar ac oluyorlar yani her ogunde bi minik kase yiyorlar ama kızım sut icmek istemiyor gündüz oglum da uzun uzun emmiyor acaba fazla mi veriyorum ek gidayi.
Doktor görüşü alan varsa yazarsa cok sevinirim. Teşekkür ederim şimdiden