Temmuz anneleri dış derdi başladı mi nasıl baş ediyorsunuz bizim atak bitmeden başladı neye uğradığımı anlamadım bile ne yapsam uyumuyor arada dış sancısı atıyor sanırım ağlıyor dayanamıyorum.uyku uyuyamıyor da hırıltı cıktı bir de. Cold mix aldık bugün nurse harvey dış jeli kullanıyoruz .dua beyaz gürültü pis pis çarşafta sallama ayakta hamakta sallama kanguru ile gezme vs hepsini yaptık artık dermanim kalmadı;( yardım edin