Funda2735 Valla hava şartlarına bağlı yağmurlu ve kapalı günlerde 50-55 yaktığım oluyor normal şartlarda 40-45 😬
Minikturtageldi Funda2735 oyy ben ölem, ben ne yapam ahahshsh 60 da yanıyor. B*k varmış gibi her yere balkon yapmışlar, alt üst yakmıyor, arka cephe gerisini siz düşünün
Eliztosss melodininoglu bende öyle bazen 45 e kadar cıkardığım oluyor cok soğuk oluyor çünkü sabah yine 38 e felan getiriyorum kalktığımızda gece uyurken üşüyoruz çünkü fatueanız kaç geliyor ayıptır sorması bize 417 gelmişte
Kafam Funda2735 termostat ile ayarlıyorum genelde 26 da ama ısınsın diye 30 yapıyorum sonra indiriyorum tekrar
Bircicekkiz Eliztosss 218 gelmiş ama ev buzdu petekleri temizlettik şükür düzelme oldu bu ay biraz fazla gelebilir daha çok yaktık bu postu kaybetmezsem güncel faturalarda görüşelim merak ediyorum 😂
kaymakliekmekkadayifi Eliztosss 40 45 civari ickn 417 cok fazla degil mi ya biz 55te çalıştırıyoruz 1 ay bize o civar geliyor. Bizde bu ay belki biraz daha az gelir diye dusunup 15gun 55 te yaktiktan sonra 45e dusurduk ev 22.5 23 derece araliginda ideal yani. Bakalm daha az gelecej mi fatura
Heymamma NukleerBaslikliKiz ben anlamadım ya bu işi Mersin’de yaşıyoruz havalar çok güzel 45 derecedeydi kasım aralıkta üşüdük 50 yaptık geçen hava 5 derecelere düştü geceleri 52 yaptık evin içi genelde 20 21 derece oluyor. Bi de gerçek kış yaşasak ne olacak acaba. Evde Petek sayısı az mutfak balkon arası cam duvar yok ondan mı böyle bilmiyorum