Kızımla daha yeni 2ay 19 günlükken bindim çok şükür sorun olmadı çok stres yapmıştım basınç olucak diye… Yanımdaki koltuklarda boştu. Kalkarken emzirdim memede uyudu zaten o arada uçak 10.000 fitteydi arada çekiyordu dakikada 4-5 kere diybilirim uyuduktan sonra yanıma yatırdım sanki biraz huzursuz oldu ama çokta etkilemedi onu uyanmasın diye tekrar emzirdim uykulu olduğu için arada emmiyordu inerkende yine uykuluydu arada çekiyordu dakikada 4-5 kere, kulaklarında basınç olmadı sürekli çekmesine gerek yokmuş yani :)
eğer ekran varsa önünüzde uçağın yüksekliğini oradan takip edip ayarlayabilirsiniz zaten o anda sizx ne yapmanız gerektiğini daha iyi anlıyorsunuz :)