Elifinannesiburak evet canım emziriyorum ben doktoruma sordum boyayabilirsin dedi ama bebek odada olmasın ve mümkünse açık bir alan olsun demişti balkon gibi Watsonstan kimyasal boya olarak kullandığım bir boya var ne kadar kimyasal tartışılır ama doktorum izin verdi yani☺️