Arkadaşlar bebekten bebeğe değişiyor mamalar. Birisi bana iyi gelir kilo aldırır diğeri sana iyi gelir kilo aldırır. Deneye deneye öğreniyorsunuz. Ben sma dan memnun kalmadım. Aptamilde çok hoşuma gitmedi. Evolvia kullandık bir kutı kullandım tam nir şey diyemeceğim. Şimdi bebelac gold kullanıyorum. İyi gibi diyeyim. Mecbur kullanıyoruz