Bebegim 5bucuk aylik rota virus aşisini yaptiramadim saglik ocagi 6aya kadar iki dozunda yapilmasi gerekiyo demisti ama kendi doktorumuz 3ayinda bitmesi gerekiyo dedi o yuzden yaptiramadm ama doktorumuz tedavisi var serumla atlatabiliyolar dedi aranizda yasayan varmi bunu