7 aylık oğlum var hem anne sütü hemde mama içiyor. Akşam 8 buçukta 150 cc mama veriyorum. Gece 1 de uyanmaya başlıyor, emziriyorum bazen 15 dk sonra kalkıyor bezen yarım saat 😔 ve uzun zamandır böyle. Sizce neden olabilir ben aç olduğunu düşünüyorum. Daha dişi çıkmadı