Deletedmom626372 Aysimam90 çok pahalanmış ya biz 20 gün önce mama değişip denemek zorunda kaldık kabız olduğu için belki mamadan dolayı diye en son 3 numarayı 900 gr + 300 gr hediyesiyle 135 TL ye aldık hatta 1 Ay boyunca öyle aldım hep en son işte 20 gün önce almıştım şimdi almıyoruz onu. Yazık ya 🤦🏼♀️
Deletedmom626372 Aysimam90 evet pahalanmış sanırım . Ben Online almadım mamayı hiç canım bilmiyorum o yüzden. Şehir olarak Ankara’da yaşıyorsanız uygun alacağınız yer söyleyebilirim ben o yüzden daha uyguna alıyordum normal marketlerden.
Gulsenturkseroglu Aysimam90 ben internetten sma 2numara aldim yani eşim aldi 6tane tanesi 120 liraya falan geldi uyguna geliyo disardan almaktansa
Aysimam90 Deletedmom626372 trabzondayim fsk ederim yinede bugün ilk defa aldım gözüme pahalı geldi baya 😊
Deletedmom626372 Aysimam90 aaa trabzonluyum ☺️ Kız kardeşim bir market söylemişti bana kızıma ordan uyguna almıştım bir defa mamayı öğrenip size yazayım ismini ☺️ Şuan uyuyor muhtemelen sabah görüp yazar ama yerini hatırladığım kadarıyla Boztepe taraflarındaydı yazsın size söylerim 🌸
Deletedmom626372 Tugce_gokalp30 Gimsa market biliyor musunuz ? Batı merkez metro durağının orda hemen en uygun oradan aldım şuana kadar zaten tüm mamalarımı ordan alıyorum piyasadan daha uyguna satılıyor. Bir de Gimat toptancı var oradan da yine uyguna bir iki defa bulup almıştım
Deletedmom626372 Aysimam90 derken anlamadım canım Online almadım eğer onu soruyorsanız memleketteyken almıştım
Deletedmom626372 Aysimam90 İnan hatırlamıyorum canım ben alalı kaç ay oldu o an sadece ne kadar uygun burda diyerek aldığımı biliyorum net fiyat söyleyemem zaten şuan zam gelmiştir ona göre uygundur orda da
Deletedmom626372 Tugce_gokalp30 Batıkent’te canım ama Gimsa zincir market olduğu için netten bak şubesi olabilir size yakın bölgede , Sincan , Yenimahalle , Etimesgut buralarda var biliyorum ama diğer bölgeleri bilmiyorum canım