Kızım bundan bı hafta önce kulağım agriyo diye uyandı gözleri de Çapakliydi hemen doktora götürdük kulağı kizarik dedi antibiyotik başladık hala kullaniyoruz keyfi yerindeydi bu aksam ateşlendi 38 ateşi en fazla 37 fln düşüyor çok tedirginim korkuyorum.kotu bişey olmasından bı yerim agrimiyor diyor ama başına gelen var mı bu arada 35 aylık .. bide iki gündür antibiyotigi günde bir verdim bundan olabilir mi