seyda05 sezeryan oldum. Normal de sezeryan yapanlar 1 sene gecmesı lazımmıs. Ams ben göbegımdekı görüntüye dayanamadım 🥺 gıttım suana kadar bırsey olmadı. Doktora gittim dikişlerı. Ç
iyi iglesıyor dedı. Sonra defım doktora gittim boyle soyledı sorun olmıcagını basladım daha sonra. Şuan 7 aylık oglum. Ben 4 aylıkken felan gıttım yaptırdım