Özel hastane değilde klinik var
doktorumuz madicanadaydı daha yenice kendine klinik açtı
çeda çocukkliniği karısıyla beraber ler
mustafa çağlar yörgüç
eda yörgüç
görüp görebileceğin ennnn enn enn iyi iki doktor
herşeyden önce bebeğinin sağına soluna bakıp iki dakikada göndermiyorlar
herşeyi anlatıyor yarım saat 45 dakika ilgileniyorlar
bizim bebeklerimiz onların ise kuzucukları A dan Z ye o ay neler yaşayacaksınız yaşadınız bilgi veriyorlar vee tabiki ne zaman mesaj atsam koskoca bir metinle karşılaşıyorum ne zaman mesaj atsam mutlaka ilgili bir geri dönüş 6. Aya giricez 40 günlükten beri çağlar hocamla önce hastanede sonra yeni kliğinde mükemmel bir ilgiyle karşı karşıyayız
Mükemmel uyku kaka düzeni sakin olan çocuğumun 15 gün kakasını yapamadı ve inanılmaz derece ağlamaya başladı şehir dışında olduğum için çağlar hocama videolu bir mesaj attım hocam çocuğum bu şekilde ağlıyor ve kakasını yapamıyor diye o attığım videodan inek sütü alerjisi olduğunu bebeğimin ağlamasından anladı. Siz karar verin nasıl bir doktor evlatlarımız çok önemli ve bir ağlaması bile bizim için ne kadar mühim çağlar hocam ve eda hanım içinde bir o kadar önemli ilgilerne hayranım doğrusu