CerenBulut ben egepolde Doğum yaptım doktorumuz Hasan beydi hiç memnun kalmadım iletişimi kötü çok kalabalık oda aşırı küçük rahatça bebeğin hakkında birşey uzun uzadıya konuşamıyorsun sürekli gitmene rağmen bebeğe hakim değil , medifemada Görkem hanıma gidiyoruz bizde değiştirdik bu sebeplerden doktorumuzu çok iyi bir doktor her konuda sizinle ilgilenen içinizi ferahlatan bilgilendiren onunda kötü yanı randevu bulmak zor ama doktor çok iyi bende bu postu takip edicem merak ediyorum kimler var doktor olarak yirmidört saat ulaşabileceğimiz