Oğlum 12 ay 11 günlük ama ne emekliyor nede tutunarak ayağa kalkıyor elini tutup yürüttüğümüzde adımlarını kocaman atıyor elini bıraktığımızda bi kaç saniye ayakta durabiliyor bide oğlum çok gazlı bir bebek olduğu için çok yerde kalmadı doğduğundan beri kucağa çok alışık aranızda benim oğlum gibi olan veya bu durumu bilen var mı