Dmla01 Merhaba arkadaşlar yeni ütü alacağım bende arzumun ütüsü vardı ama hiç memnun değilim güzel bir ütü markası önerir misiniz ( Trendyol linkide olur )
Birranneee34 Dmla01https://ty.gl/14fa68nr5l tefal kullanıyorum. Ütum bu memnunum. Trendyol da simdj 1354₺ imiş. Ben 300₺ ye almıştım zamanında trendyoldan