Merhaba hanimlar 10 günlük bebeğim var. Enfeksiyon sebebiyle 1 hafta yoğun bakımda kaldi bebeğim ve orda mamaya alışmış olarak geldi. Her emzirmeye çalıştığımda 3 5 kere çekip uyukluyor. 3 saatte bir 50 60 cc mama yiyor ama beni emmek istemiyor gibi 😔 15 dk 15 dk şeklinde emziriyorum ama çok az çekıyor gibi nasıl memeye dondurebilirim yardım eder misiniz. (Silikon uc ile emziriyorum)