Benim bebeğim sarılık oldu topuktan falan uyanmıyordu ya tam soyucam ya da altını açıcaktım o zaman uyanıyordu bebek emzirdikçe göğsümüz alışıyor ve acısı diniyor bebeğim 2.5 aylık oldu artık emdiğini bile hissemiyorum mememi . Sarılık olabilir sık sık emzirmen gerekir 1 saatte 1 gibi iki memeyide çünkü başlrda süt az gelir ve gelen sütü ziyan etme en faydalısı şuanda tam yağlı . Eğer uzun süre uyanmazsa allah korusun sarılığı yükselebilir ama sen inanıyorum halledersin uyanmasa bile memeyi tutmasını sağla en kötü sırıngayla ağzına sıkarsın sütünü