Bebeğim 3 aylık tırnağını çok dibinden kesmiyorum acikcasi korkuyorum zarar veririm diye tırnaklarının içi kirli duruyor heralde kafasından giriyor o kirlerini temizlemeye çalıştım olmuyor dışarıdan bakınca çirkin gözüküyor sizin bebeğinizde oluyormu öyle nasıl temizliyorsunuz