Elvn94 Kizlar arastrmalarima gore similac mama icerisinde hurma yagi yokmus bu yuzden kabizliga iyi geliyorms ama dezavantajida kilo aldrmyoms almyi dusunuyrdm ama kilo almasida lazm ne yapcam similac kullanan ver mi
MuhammedAmine Elvn94 benim oğlum çok gazlı ve kabız dı hipp çok iyi geldi ama kilo almadı kilo alımı durdu biz bütün mamaları denedik bebelac gold kullanıyoruz şu anda kilo almaya başladı ve kabızlık yapmıyor
MKaraevli1 Elvn94 6 aylik ikiz bebeklerim var dogduklarindan beri similac mama kullanıyorum çok ama çok memnunum çocuklarım kiloda aldılar kabızca olmadılar bi çok mama kullandim ama similac en iyisi şiddetle tavsiye ediyorum tereddütsüz alin bence
Elvn94 MuhammedAmine bnde suan hipp kullnyom ne kullndysam kabz 1 2 marka kaldi kullnmdgm ne yapcagimi sasrdm zeytnyagi falan kullnym ama onuda geri cikaryor bazn
Nurtupu Aptamil ve bebivita dan çok memnun kaldım ben. Çok güzel kilo aldı ve hiç gaz kabızlık yaşamadı onları kullandıktan sonra
MuhammedAmine Elvn94 doktor bana bir kere bebelac nutrikonfor önermişti kabız bebeklere özel bir mama benimki içmedi belki seninki içer
Nurtupu Elvn94 aptamil pronutra kullandım hep. Bebivita da daha yağlı olduğu için kabız yapmadı sanırım.
NurDemir Humana tek geçerim.kabızlık yok gaz sıkıntısı yok ve çok güzel kilo aldırıyor.nedense humana kullanan çok az kişi var hayret ediyorum doğrusu
Sebine Benim cocugum 26 gunluk aptamil kullaniyordum pahali oldugu ucun bebelac kullandim oda kabiz yapdi cocuk cika bilmiyor 3gunden bir cikiyor ancak oda yalniz kulakcopune zetunyagi surup deliye soluyom sonra cikiyor