Kizalar hayrli geceler ben sütü keseli 4 gün oldu ve sagmama ragmen hala dolup taşıyor kimi sağma kendi kendine gecer diyor kimi sağ sut birkse tehlikeli diyor nolir bir sey diyin ne yapıyım sagmasam çok şişiyor ağrıyor dayanamiyorum cvp veririseniz sevinirim simdiden tesekkurler 🤗