Toprakaren Cnprtk eczanede çalışıyorum canm genelde damlayı çok yazıyor doktorlar gelen reçetelere dayanarak söylüyorum
Egemom21 Cnprtk Damla olarak ne önerirsiniz bebeğim 2 aylık ebebekte satılan küçük tüplerdeki damladan almıştım ama burnunu daha da kuruttu sanki nefes alırken zorlanıyor biraz nemli tutacak bir damla öneriniz var mı 🥲
Sunlight Cnprtk Ben damlasını kullanıyorum. Kuruluktan tıkanıp zor nefes aldıkları oluyor bide bünyeleri alerjik. O yüzden bize çok iyi geldi daha önce serum fizyolojik ve sterimar baby kullandık ama bunun kadar memnun kalmadık
Cnprtk Egemom21 serum fizyolojik kullanıyorm ancak gece 4 saat sonra tekrar tıkanma yapıyor bu sebeple nazalnem tavsiye ettiler o damlayı denicem
Askimizinmeyveleri Cnprtk nazalnem damlayı şiddetle tavsiye ederim serum fizyolojik damlalar burundaki damarları kurutuyormuş bu damla yağ gibi akıp gidiyor iki kızımada onu kullandım halada kullanırım tıkandığı zaman etkisini çok cabuk gösteriyor
Ozlemrc ZKY ben Denizli.deyim doktorumuz gunde 10 defa bile kullanabilirsin bi zarari yok demisti bide hylonem sprey kullandim hala kullaniyorum tikandikca
Cnprtk Askimizinmeyveleri bugn aldm ilk deda kullandm hatta uykuya daldı öyle koyim dedm kıyamet koptu uyandı fln biraz yağlı bişey açar dimi burnunu zor nefes aldı sanki sonra açar inş buruna koyması zor mu ya da neden ağladı anlamadm
Evrenadres Cnprtk damla kullandım iyiydi caycıyı aldım odaya sabaha kadar buhar yapıyorum bu damşafan sonra bıraktım ama buhar ayrı güzel bişe
Askimizinmeyveleri Cnprtk çokmu koydunuzki burnuna birde ağlama illaki olur ürkmüştür😇 açar hemen merak etmeyin
Askimizinmeyveleri Cnprtk hayır uykuda yapmadım hiç bi anda sıçrar bence bir burnuna çok az bi damla yapıyorum zaten akışkan olduğu için yeterli geliyor tabi az bi ağlama oluyor sonra geçiyor