Merhaba kızlar sizlere bir sorum olacak kızım beş aylık ve rahatsız hasta dört gündür ilk günler emmesi ve uyuması zor oldu tikanikliktan ama bugun diğer günlere nazaran iyi ama emmiyor hala memeyi günde üç sefer emdi bugün 15 saniye emip bırakıyor bidaha ağzına götursem ciglik atıyor istemlyor hasta diye mi yapıyor yoksa meme reddi diye bir duurm mu var bilmiyorum sütum de var yok değil hatta sagdim dolaba koydum emmedigi için. Bez sayısı da üçe düştü korkuyorum aç kalır diye basina gelen var mı 😪