DerinBuse ben 4 bucuk aylikken aldim, suan 5 bucuk aylik olmak uzere, kaşıyıcıdan cok ici elyaf dolu mor bi balik var evde , yumusacik, ve icinde poset var bide hış hış ses cikiyo, o baligi elinden dusurmuo, bide uyurken felanda ona sarilio oyle uyuyo, kaşıyıcıdan cok boyle bisy al bence daha yumusak